Služby

Jak spolupráce s námi probíhá?

  1. Analýza potřeb

    Stačí nám popsat, co potřebujete softwarově řešit, jaký problém Vás trápí nebo Vaše vize, které s námi chcete realizovat.

  2. Návrh architektury

    Společně přizpůsobíme návrh řešení Vašim požadavkům. Vždy navrhneme alespoň dvě cenově různá řešení, ze kterých můžete vybrat podle svých preferencí. Budete mít ve svém softwaru to, co opravdu potřebujete a využijete.

  3. Volba infrastruktury

    Připravíme vám přesný návrh vhodného řešení infrastruktury, ukážeme Vám veškeré výhody i nevýhody jednotlivých variant.

  4. Návrh uživatelského rozhraní

    Moderní a příjemně uživatelský design je u nás samozřejmostí. Máme ve svých řadách specialisty, kteří rádi vyhoví Vašim požadavkům.

  5. Vývoj software

    Vyvíjíme dle dohodnutých termínů. V průběhu vývoje jsme s Vámi stále v kontaktu aby vše bylo přesně podle Vašich představ.

  6. Nasazení přímo u Vás ve firmě

    Nenecháme Vás v tom samotné, pomůžeme Vám s implementací a seznámíme Vás a Vaše zaměstnance s ovládáním.

  7. Nasazením naše spolupráce nekončí

    Monitoring a údržba, to vše je součástí našich služeb. Staráme se, aby náš software fungoval za všech okolností.

  8. Rostoucí firma vyžaduje rostoucí software

    S postupným růstem je potřeba softwarová řešení dále rozvíjet. Po dohodě Vám rádi s růstem pomůžeme.

Cloudové řešení

Cloudové aplikace umožňují přístup k datům kdykoli a odkudkoli. Firmy využívající cloudovou aplikaci mohou se svými daty pracovat z mobilních i desktop zařízení, sdílet je s kolegy i zákazníky pomocí jednoho kliknutí a to vše levněji a rychleji, než by tomu bylo v případě využívání firemních serverů. Podle poradenské společnosti Gartner bude na cloudových aplikacích stát v roce 2022 podnikání 60% firem.

Pro koho je služba vhodná?

Díky nízké ceně a vysoké škálovatelnosti je cloud computing jedním z mála produktů, který je vhodný prakticky pro všechny firmy, nezávisle na velikosti a oboru podnikání. Cloudová aplikace může být využita k efektivnější vnitrofiremní komunikaci (oblíbené jsou účetní a CRM systémy), ke zlepšení práce s vaší existující aplikací (podobně, jako náš Truss Project Manager zlepšuje práci s programem Truss3D), nebo jako úplně samostatný produkt sloužící koncovým zákazníkům.

Jaké jsou hlavní výhody?

  • Konsolidace aplikací - Stejně, jako lze v případě cloud aplikací k datům odkudkoli přistupovat, mohou zároveň cloud aplikace přistupovat k datům na různých zařízeních. Pokud Vaše organizace využívá různé programy, je velká šance, že sdílení dat mezi nimi alespoň částečně zajišťuje člověk, kterému tato činnost bere čas a energii. Cloud aplikace dokáže tuto práci vykonávat rychleji a bez rizika lidských chyb.
  • Správa aplikace - Cloudové aplikace jsou spravovány vzdáleně a často nevyžadují ani žádnou instalaci. Díky tomu firmám odpadají náklady na specializovaná oddělení, která jinak správu IT infrastruktury zajišťují, stejně tak jako starosti se zálohováním dat.
  • Pravidelné aktualizace - Cloudové aplikace jsou pravidelně aktualizovány a zůstávají tak funkční a bezpečné, aniž by tato činnost stála firmy jakýkoli čas. V mnoha případech není k zajištění aktualizace potřeba vůbec žádná akce.

Jaké činnosti ve firmách běžně zajišťují?

  • Plánování zdrojů - Systémy na plánování zdrojů umožňují získat úplný přehled o organizaci, od financí, HR, logistiky, plánování, reportingu až po kompletní analýzu dat, a propojit tyto výsledky s hlavní činností firmy.
  • Marketing - Aplikace specializované na marketing dokáží propojit nákupní chování klientů s jejich demografií, lépe personifikovat poskytované služby a poskytnout úplná data k plánování vysoce úspěšných B2B a B2C kampaní.
  • HR - HR řešení postavené na cloudu dokáží propojit veškerou administrativu spojenou s lidskými zdroji, od náboru nových talentů, přes jejich rozvoj, až po výplatní pásky a odměny.
  • Prodej - Cloudové systémy pro obchod již dávno nejsou o automatickém zasílání emailů. Dnes obchodní systémy pomáhají s budováním úspěšných prodejních týmů, umožňují obchodníkům získávat interní informace i data třetích stran a poskytují podporu a doporučení v rámci celého obchodního procesu.
  • Logistika - Logistické systémy umožňují organizacím propojit data z různých částí řízení a dosáhnout tak optimálních produkčních možností. Automatizace při plánování a kontrola chyb pak zajišťují lepší reakční dobu při nutnosti reagovat na neočekávané události.

Desktopové aplikace

Desktopové aplikace běží na jednom počítači bez nutnosti připojení k internetu, jsou považovány za konzervativnější volbu, než jakou je cloud computing, a v mnoha odvětvích se stále jedná o dominantní typ aplikace. Přestože by mnoho existujících desktop aplikací mohlo být nahrazeno efektivnějším cloudovým řešením a inovaci brání jiné důvody, než snaha o co nejlepší produkt (náklady na přechod, nedůvěra v cloud…), existují i případy, kdy je desktopová aplikace jednoznačně lepší volbou než cloud. Kromě těchto případů může být desktopová aplikace také vhodným doplňkem cloudového řešení.

Jaké jsou hlavní výhody?

  • Nezatěžují síť - Desktopové aplikace jsou často nasazovány tam, kde je třeba v reálném čase pracovat s velkým množstvím dat, jako je například práce s obrazem či některé typy výpočtů. Přestože jsou datové servery výkonnější než běžný počítač, je třeba počítat také s tím, že mezi klientem a serverem je třeba data vyměňovat, a tato výměna zatěžuje síť.
  • Nevyžadují připojení na internet - Připojení na internet je v dnešní době standardem, přesto existují prostředí, kde z různých důvody nelze vysokorychlostní připojení k internetu zajistit.
  • Nevyžadují náklady na server - Přestože lze v dnešní době bez problémů provozovat cloudovou aplikaci za 10 dolarů měsíčně, v případě nutnosti zajistit větší datové úložiště či výkonnější procesor může cena za provoz cloudového řešení nepříjemně narůstat.

Jaké činnosti ve firmách běžně zajišťují?

Většinu činností společných pro všechny firmy zajišťují v dnešní době lépe cloudová řešení. Desktop aplikace zůstávají nicméně nezastupitelné pro širokou škálu specializovanějších činností, často spojených s hlavní výdělečnou činností.

Mobilní aplikace

Žijeme ve věku chytrých mobilních telefonů. Mobilní aplikace dnes nejsou pouhý luxus předních společností, ale často jsou rozdílovým prvkem pro konkurenceschopnost. Dnešní doba, a především zákazníci se zvyšujícími se nároky očekávají přístup k informacím či produktům prakticky okamžitě a odkudkoli. Pro uživatele je tedy nejjednodušší cesta skrze chytrý telefon – pomocí mobilní aplikace.

Pro koho je služba vhodná?

Využití mobilních aplikací je velmi univerzální, především díky pohodlí, které přinášejí. Klasickým příkladem jsou přední e-shopy, které umožňují nákupy odkudkoli. Mimo prodeje jsou aplikace i součástí inovativních produktů (například chytré hlavice od Forseti Home System na kterých jsme spolupracovali), které mění trh.

Jaké jsou hlavní výhody?

  • Vysoký počet uživatelů - Jak již bylo několikrát zmíněno, vzhledem k přístupu odkudkoli a kdykoli mají mobilní aplikace veliký potenciál co se počtu uživatelů týče. Podle údajů ČSÚ používá mobilní telefon 97 % české populace, většina uživatelů přitom dává přednost smartphonu (70 %).
  • Kontakt se zákazníkem - Mobilní aplikace udržují firmy a zákazníky v neustálém kontaktu, což znamená snadné zasílání oznámení, jednoduché zajištění zpětné vazby a sběru dat vhodné pro Váš marketing.
  • Uživatelské rozhraní a rychleji stáhnutý obsah - Mobilní aplikace poskytují mnohem více možností v rámci UI, interaktivity a také co se týče funkčnosti. Webové stránky se těžko rovnají mobilním aplikacím v rychlosti načítání.

Jaké činnosti ve firmách běžně zajišťují?

  • Prodej - Dle Asociace pro elektronickou komerci (APEK) v roce 2019 si zboží přes mobilní telefon objednalo 55 % lidí. Předpokládá se, že v prodeji skrze mobilní aplikace je budoucnost.
  • Marketing - Stálý kontakt se zákazníkem skrze mobilní aplikaci využije i Vaše marketingové oddělení.
  • Součást produktu - Mobilní aplikace může být klíčová přidaná hodnota i Vašeho produktu.

Webové stránky

Jakékoli podnikání v dnešním moderním světě se neobjede bez webových stránek. S webovými stránkami je to jako s lidmi, často se dává na první dojem. My Vám pomůžeme, aby první dojem byl jen ten nejlepší. V případě webových stránek je důležitý vzhled, přehlednost informací a také funkčnost.

E-shopy

Existuje řada platforem, které umožňují dnes zřídit e-shop komukoli, kdo má co prodat. Do začátků výborná volba, ale v případě, že se obchod rozroste, je nezbytné zainvestovat do vlastního zabezpečeného e-shopu, který Vám bude říkat pane/paní.

Pro koho je služba vhodná?

Vzhledem k finanční náročnost jsou vhodné pro zajeté e-shopy, které chtějí investovat do vlastního růstu, který se jim vyplatí. Vlastní e-shop na míru Vám poskytne, na rozdíl od e-shopů na platformách, realizovat veškeré Vaše představy, jakým způsobem chcete prezentovat svůj obchod.

Jaké jsou hlavní výhody?

  • Prezentace dle představ - E-shop na míru Vám zajistí možnost vystupovat v online světě přesně tak, jak si představujete.
  • Přizpůsobení interním procesům - E-shop nemá cílit pouze na zákazníka, má Vám také pomoci s interními procesy ve firmě, jako je například zpracování objednávek a jejich vyřízení. E-shop na míru bude korespondovat přesně s nastavením Vašich interních procesů.
  • Možnost napojení na ERP a účetní systémy - Pohoda, MoneyS3 a další systémy mohou být jako jeden program společně s vaším e-shopem.
  • Napojení na platební bránu - Můžete si sami vybrat platební bránu, která Vám vyhovuje.

Jaké činnosti ve firmách běžně zajišťují?

  • Prodej - Kvalitní uživatelské rozhraní a perfektní funkčnost Vám zajistí spokojené zákazníky, kteří se budou rádi vracet.
  • Marketing - Prezentace obchodu, sběr dat a možnost newsletteru zajišťující lehčí komunikaci se zákazníkem.
  • Finance - Dobře nastavený a napojený e-shop Vám dokáže nabídnout přesná ekonomická data, která budou mít klíčovou informační hodnotu pro Vaše podnikání.